Kan Hm bli fel?

Ååh. Trots den grymma solen, alla glada människor,
fina sommarklänningar och härliga glas vin i sommarnatten så måste jag säga att jag längtar till hösten.
Jag gillar inte sommarkläder.
Jag vill ha västar, jackor, kavajer, lager på lager och detaljer men det är ju helt omöjligt med hettan som steker på.
Förlåt för mina onda tankar. Men om ni kikar lite här kanske ni blir lika sugna som jag.. ; )

 

Blus: 249kr
Kjol: 198
Kappa: 498kr

 

Väst: 198kr
Tröja: 149kr
Ponco: 349kr



 

Topp: 198kr
Kavaj: 298kr

 

Trenchcoat: 498kr
Klänning: 198kr

Någon som vill skänka lite pengar till moi?


Åsikter om..
Postat av: Julia!

Hej sötnos! inte visste jag att du bloggade! Ska läsa igenom allt :)

Puss!

2008-07-29 @ 12:55:48


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin