Kärlek

Är inte kärlek det bästa som finns? Det är så mysigt att vara kär, att bara få vara kär. Kär kär kär.
Jag är kär, kär, kär och varför jag blev ännu mer kär är att min man är så söt. Han kommer hem, sätter sig och äter, hjälper mig som en snäll pojke med bloggen och somnar, med kläder på och allt. Fick ta av honom hans jobbkläder som en mamma som klär av sin treåriga son. Och jag älskar det. Bara för att han är så söt när han sover.




Men det är inte alltid lätt, det är svårt med kärlek.
Det är inte alltid rosor och fågelkvitter.
Lyssnade på mix match för några dagar sen om Lenne som hade en tjej som inte riktigt stod för att hon var upptagen.
Hon raggade inte på nätet men hon hade kvar sina profiler på dating sajter och svarade när killar skrev..
hade även status singel på facebook. (?)

Någon som har ett problem ni vill prata om? Kommentera eller maila gärna mig.
[email protected]

Love!




Vill du ha en egen liten teckning ritade av moi?
(vilken idiot som helst kan egentligen göra det men jag tycker det är fantastiskt roligt)
Skicka eller länka en bild på dig/på dig och en vän så får du en av mig!

Åsikter om..


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin