New York New York

Älskade Melina har precis kommit hem från New York efter ett långt och intensivt halvår. Jag vill också :(
Är så sjukt glad att hon är hemma men är så avundsjuk på att hon har fått vara där och uppleva NY - the citys of all the citys.

Det är inte så dyrt att åka dit just nu, går att hitta biljetter för ca.2000kr

Vill bara åka dit!
Promenader i Central Park, åka rullskridskor, ströva på Manhattan och fika, shoppa, kolla Manolo Blahnik butiken, gå runt och få andas luften av NYC.
Guide New York

Hon har haft det grymt kul där, festat som en galning, jobbar och shoppat til hon droppat. (ha?) Var på Snoops privatfest och festade med P. Diddy hela kvällen. Ja, det låter ju fruktansvärt. Hon hade tydligen sett Chuck från GG, fått ögonkontakt och sen dött. Han är tydligen sjukt het live.

 


Vi har bestämt oss för att åka dit tillsammans över nyår. Vi ska på världens coolaste nyårsfest och åka skridskor i centralpark! Jag har bestämt det iallafall.




Melina i miss you!
Kom och hälsa på mig!





 


Åsikter om..
Postat av: Maria

som sekreterare men ska börja plugga i höst :) sj då? :)

2008-07-23 @ 11:38:15 URL/Bloggadress: http://mariapettersson.blogg.se/
Postat av: Mel

du e så gulligt älskling, jag har saknat dig med!

2008-07-23 @ 13:48:03


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin