Och dagarna bara går..

Idag har jag och Filip vart och ätit middag på Vanilj, ett jättemysigt café som ligger parallellt med kungsgatan.
Sen gick vi en lång och mysigt promenad i Slottskogen och tittade på en massa djur. Det är som en stor park fast med skansken inslag och perfekt att promenera och mysa i.

Dagens outfit såg ut så här: (Rekommenderas inte att promenera i iof.)

 

Sjal, Myrorna 15kr
Örhängen, Glitter 59kr
Body, Gina Tricot 129kr
Jeans,Indiska 149kr (rea)
Skor, Wedins 249kr (rea)

Är rätt nöjd över mina inköp faktiskt, dress for less.


Trors att min pojkvän ser så fantastiskt road ut så tyckte han det var mysigt.

Bambi var också i slottskogen!


Sen tog vi en tur på Condecco, behövde tanka med energi.
     Fin i min sjaaal.



 

När vi kom hem var FillePill lika trött som Sälarna så nu ligger han och sover. Ska upp och jobba på Lounge så jag får väcka honom om cirkus.. 7minuter.

Åsikter om..


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin