Rea Rea för alla.

Som sagt så är typ Göteborg fyndstad ett. Eller så är det bara för att allt jag gillar finns kvar för alla i Göteborg klär sig lite coolare än vad jag gör. Haha

I vilket fall som helst fyndade jag en klänning, knästrumpor, strumpbyxor och ett par jeans. Kostade i princip ingenting


Klänning 129 kr Knästrumpor 79 kr, Indiska

Var tvungen att springa in på Glitter och köpa ett par örhängen också, fastnade för de här söta

 

79kronor, Glitter

Serena har ett par liknande när hon är på date med Dan, avsnitt 5, när hon har den fantastiska svarta klänning med silverstenar. Denna klänningen har jag sett på både Serena och faktiskt på Heidi Klum när hon är programledare för Project Runway.
Måste ta reda på vart denna klänningen som jag får rysningar när jag ser kommer ifrån.
Anyone that knows??



Vill ha vill ha vill ha vill ha.

Åsikter om..


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin