Serena Van Der Woodsen

Serena Van Der Woodsen är en av huvudkaraktärerna i Serien Gossip Girl som går på kanal 5. Denna figur spelas av Blake Lively med sina 21 år. OCH (stor och) Vad den kvinnan kan klä sig, nar man ens en uns av hennes klädstil så kan det inte gå mycket fel. Jag kan bara inte få nog av hennes blandningar av det vardagliga, nästan tråkiga men med en fantastisk kombination av detaljer så bär hon upp det från topp till tå. Här är en liten visning av mina personliga favoriter
Kappan är fantastisk, kombinerat med påklätt skolflickestil och ett naturligt vacker utseende så blir det en hit.

Här är en annan variant av "schoolgirl looken" men med lite mer attityd.



Kommer fortsätta med mer inspiration av Serena.. Fest, vardag m.m

XoXo Gossip Girl  ;)

Åsikter om..
Postat av: Jesper

svar :aldrig vunnit en tävling så :P

2008-07-12 @ 14:44:23 URL/Bloggadress: http://harving.blogg.se/
Postat av: melinda

haha man ser så oskyldig ut i skoluniforms kläder :D

2008-07-12 @ 15:00:12 URL/Bloggadress: http://melindalin.blogg.se/


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin