Söndagsmys at Espresso House

Söndag är lika med Städdag Övertrött Ny enegi Duscha After week drink Gråta över att veckan gått och du fortfarande inte gjort något du ska göra..

Älsklingen och jag åt frukost på Espresso House (EpHuset) mm.  
En MoccaLatte som start på dagen är det bästa som finns. Men när vi skulle åka ner med bilen hade vi besökare på rutan..
som dessutom kröp in genom luftkonditioneringen..




Mums! 






















Mumma! Sen blev det en liten tripp ner på stan och hämta min klocka som är klar från lagning : D
Var tvungen att handla ett litet halsband också!


Dagens outfit:

 

Örhängen: Chanel.. pris i donno.
Väst: Myrorna, 50 kr
Linne: Cfminence, herr (gudarna vet vad det är för märke)
Jeans: Indisk, 149kr Rea!
Skor: 
Zara, 599kr
Väska: Usa.. Present från Fina Lisa
Grej runt halsen: Sidenband köpt på Åhlens och sen sytt..

   
Konstaterade hur rolig man ser ut när man tar kort i spegeln. Men jag har inget val för jag ser dum i huvudet ut (se ovan)annars när folk tar kort på mig. Kan nämligen inte göra en normal min på kort. Så det blev en "jag är för cool för spegeln" min.




Hahah jag är så glad idag av någon konstig anledning, har helt stört med energi! Nu ska jag laga mat!

Åsikter om..
Postat av: Victoria

liknar serena i gossip girl som fan :)

2008-11-26 @ 13:10:08 URL/Bloggadress: http://sohodoll.blogg.se/


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin