Take my breath away



Mitt favorit förhållande förrutom mitt eget haha
Är dom så söta eller är dom så söta?
Det är så här ett förhållande ska vara, fast med lite mer kommunikation,
verkar vara lite bristande kommunikation där på upper east side.
När jag är ledsen är Filip den första jag pratar med så det blir ju en smula
underligt att de inte pratar med varandra när saker är jobbigt..
Har förresten konstaterat att Filip påminner sjukt om Dan,
lite halvtöntig, har inte direkt någon koll på mode, snäll men stark, allmänt gullig, söt och omtänksam.
Och lite smått retarded när det gäller tjejer. Haha

Åsikter om..
Postat av: mary

ka-tjing! :)

2008-07-20 @ 01:01:27 URL/Bloggadress: http://doloresdolores.blogg.se/


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin