Frågestund - Crusty Svarar



Vad gör du helst en regning söndag?


Äter en stor frukostbuffé, massa äggröra, korv, bacon, fruktsallad, yoghurt och honung.. mums! Fortsätter med en mysig Disney, promenad och bara få vara med min älskling.. Det ska helst regna lite ute så det smattrar på fönsterbrädet.

Favoritfilm?

Moulin Rouge, kan inte sluta älska den filmen!

Vad skulle du göra om du vann en miljon?

Betala hela min familjs skulder, lån och dylikt. Bjuda mina föräldrar på en resa och sen åka till NewYork men Helena. Resten hade jag sparat till lägenhet, inredning och annat.

Vad är det första du skulle göra för en miljon?

Köpa en ny väska och nya stövlar. Jag skulle åkt direkt till första bästa köpcenter.

Hur hanterar du elaka kommentarer, käftar du emot eller blir du ledsen?

Hmm.. Tycker det är så stor skillnad på elaka och elaka kommentarer. Det finns ju typen "du är en jävla hora" och typen "du är så okänslig, kör över andra och ingen tycker om dig". Jag blir ledsen av personangrepp när jag känner att folk kör över mig men bara allmänt ordbajs går in i ena i det ena och ut ur det andra.

Dyraste plagg du köpt?

Om man bortser från jackor, stövlar och sånt så är det min omlottskjorta som jag hade på min stundent från Odd Molly och min tunika från Marlene Birger, de gick på 1800kr vardera.

Om du fick ändra något hos dig själv, vad skulle det vara?

Jag skulle vilja att min kropp var lite som modellera så jag hade kunnat "forma om" den lite. Bort med fem kilo runt höfter och lår. Om det var min personlighet så skulle jag nog ändra så jag inte pratade jämt, konstant, alltid. Haha

Vad anser dom om rasism och smygrasism i Sverige?

Det finns ju rötägg överallt och tycker att det är tråkigt som fan att invandrar ofta får ett dåligt rykte pga de som inte kan sköta sig. Precis som många Invandrare kan ha fått intryck av oss svenskar. Tycker vi alla i Sverige bara borde skärpa till oss och fatta att vi lever i samma land, att vi är människor och att vi inte är så olika. Det känns som att vi tar in fler invandrare än vi klarar av, läser varje dag om högutbildade som inte får jobb, de som knappt kan svenska och att det ska komma in i Sverige och glömmas bort är så fel. Har en tjejkompis som bytt namn för hon tycker det är så svårt att få jobb med invandrarbakgrund. Ingen förtjänar att glömmas bort. Invandrar politiken borde skärpas så vi kan ta hand om alla. Men självklart är det bättre att de är här och inte kan språket, än att trampa på bomber i sina egna länder.

Berätta om ditt nya jobb!

Jag har fått jobb på ett Eventbolag. Folk ringer och hyr in oss till olika Event där de behöver "promoters". Just nu är det Burn som gäller, åker till Malmö på lördag och får betalt för att festa, vara glad, social och visa upp Burn.


Hoppas det gav er något,
har ni några funderingar är det bara att skriva till mig!


 

XoXo



Åsikter om..
Postat av: ROXY

vitt och svart funkar alltid :)



jaa, nu är tvätten snart klar också. så skönt!

sen skall jag leka med syster, om hon är vaken, hehe

har ni också bra mys höstväder? :D jag vill uut!

2008-11-15 @ 13:57:28 URL/Bloggadress: http://legoliv.blogg.se/
Postat av: ROXY

vilka roliga frågor du fått :)



hehe, ja ligg kvar i sängen och njut du, helt rätt, hade jag också gjort om de inte var den förbannade tvätten. haha

2008-11-15 @ 14:09:32 URL/Bloggadress: http://legoliv.blogg.se/
Postat av: Jonna

kul jobb:)

2008-11-15 @ 14:33:43 URL/Bloggadress: http://jonnaa.se


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin