2 okt

Har precis kommit fram..
Suttit i en svettig buss i typ hundra graders värme i tre timmar.
Trodde jag skulle smälta. och Ok jag har inget emot barn ochjag förstår att föräldrarna säkert kommer till en punkt där dom inte orkar men jag klara inte av barn i vissa situationer.
Det började bra i bussen, jag och morfar satt längst bak själva men sedan kommer sista familjen.
Med tre skrikande ungar på 1-4år.
De skulle ju självklart sitta bredvid oss.
Så istället för en lugn bussresa satt jag och funderade å hur irriterad jag var och att jag typ aldrig i mitt liv ska skaffa ungar.
Om jag ska göra det ska jag fan ha pli på dom.
Tyckte typ synd om dom för det här var en typisk familj där ungarna verkligen gör allt för att få uppmärksamhet och föräldrarna var bara så utmattade. När ungarna satt och skrek och hoppade upp och ner som galningar på tjack viskade typ föräldrana .. ääh.. viktor, gör inte så.

Tror ni ungarna bryr sig när mamma (på en knappt existerande decibelnivå) viskar att dom ska lugna ner sig?


Svar Nej.


Vi kom iallafall fram, så JÄVLA underbart. Bor precis på en klippa ovanför vattnet och har utsikt till i princip afrika. Det går inte ens att beskriva. Det ända man hör nu när det är kolsvart ute är vågorna.
Mamma hörde de tillochmed genom telefonen och blev alldeles till sig :D





 Jag och morfar åt middag på restaurangen på hotellet - gyros och pizza. Med en massa Tzatsiki.
Det är så gott att jag trodde jag hade dött och hamnat i himlen. (Hela resan har lite den känslan)

Drack förresten en massa rosé också. Var typ smålullig då men morfar tyckte att vi bestämt skulle Fyllosoferar
( Sätta oss på våran balkong, dricka kaffe, äta choklad och dricka Baileys.)
 Lagom packade jag var när jag skulle sova. Haha.



Kom förresten att tänka på en sak. Jag är nog den enda i hela världen som gillar flygplansmat. Jag tycker verkligen det är gott. Funderar på att boka resor lite då och då bara för att få göra det oftare. Fast inte ett sånt plan som vi åkte hit i. Det var det största jag sett. 8 sittplatser bredvid varandra. 2 platser, gång, 4 platser, gång, 2 platser. Got it?


 


Åsikter om..


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin