3 okt


Ligger på stranden. Det är seriöst hundra grader och vattnet har ju värmts upp över hela sommaren så det är knappt ens svalkande när man svettas som en liten gris. Har på mig min nya bikini. Den är väldigt fin och vääldigt blå. Så bra att köpa bikini i slutet av sommaren, 29kr fick jag betala per del. H & M i love you.


 

Hade på mig min fina tunika från Marlene Birger. Det är den perfekta strandentoppen. Älskar hennes design. Hon gör verkligen lyx. Alla detaljer på min fina tunika. Den är längre där bak, har underbara detaljer och är längre bak än fram. Armarna är dessutom trumpetformade. Pricken över I.



Nu ligger han och sover så jag fördriver tiden med att skriva.

Hade tänkt att läsa bok två av "en shoppaholics bekännelser" som semesterbok. Började lite smått igår och sedan råkade jag läsa ut hela inatt. Nu får jag sno"snabba cash" av morfar istället om jag inte ska vara totalt uttråkad på stranden. Förlåt. Jag är nog den enda som verkligen tycker att det är värdelöst att ligga och sola. Det är skönt i typ tio minuter sen tröttnar jag.

Men vafan. Jag är i grekland. Jag ska inte klaga.


Har ni det bra där hemma förresten tjejer? Haha.


Nej nu funderar jag på att väcka gammelgubben.


Åsikter om..


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin