BlondinBella

Jag ska erkänna. Jag var en av dom.  En av dom som såg en bild på henne och sa "Usch va ful hon är, vem tror hon att hon är", gick in på bloggen och blev irriterad och läste om henne i tidningar och tänkte "vem tror hon att hon är, hon är bara vilken jävla bratblondin som helst". Men sen var jag också en av dom som var SÅ jävla avundsjuk. På att hon hade lyckats, blivit något, fick gratis grejer, att få shoppa för hur mycket pengar som helst, vara något.

Men sen insåg jag en sak. Hon är VEM SOM HELST. Det är det som är så beundransvärt. Hon representerar oss alla. Hon gjorde något eget. Hon bara var och blev något. Det tycker jag är grymt egentligen. Det bevisar att bara man kämpar lite och vågar så kan man bli något. Jag tycker inte hon är något fantastiskt, tycker inte hon har världens grymmaste personlighet, men jag menar bara inte att hon har så pass Förjävlig personlighet att hon borde få ta hur mycket som helst.

"Okej, jag beundrar BlondinBella, så skjut mig"



Tycker också att det är beundransvärt att hon orkar, hon är faktiskt bara 18år. Hon måste ta så jävla mycket skit.
Hon måste ha fått höra så mycket elaka saker som vem annan som helst hade brytit ihop av. Jag hade gjort det.
Så trots att jag inte tycker att hon är heliga bergitta, så tycker jag inte att hon är Usama Bin Laden heller.
Tycker snarare att det är sorgligt att så många andra kan klaga på henne och hennes sätt men ursäkta sitt eget extremt elaka, kränkande och vidriga beteende.
Nu ska jag sova.


Åsikter om..
Postat av: SensationalDesign

Grattis! Du har vunnit den mörkröda designen :) Maila mig på [email protected] så fort som möjligt så fortsätter vi samtalet där ;)

2008-10-20 @ 18:03:19 URL/Bloggadress: http://sensationaldesign.blogg.se/
Postat av: Sara Löf

Den tjejen är en grym affärskvinna och entrepenör!

Vad hon pysslar med på fritiden skiter jag fullkomligt i, vilka åsikter och värderingar som hon besitter likaså.

Men ta sig frammåt, det kan hon! Och vem vill inte bli något i detta Jante-avlånga-land?

hihi

2008-10-22 @ 23:14:14 URL/Bloggadress: http://ffitpg.blogg.se/


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin