En dag som sjuk.

Usch vad tråkigt att vara sjuk. Verkligen B. Finns fan inget att göraaaaaa..
Har iallafall världens gulligaste och underbaraste familj.
Jag ska åka till mamma och mysa med henne så ska hon ta hand om mig hela dagen imorgon och pappas underbara flickvän skicka matlåda till mig med biffar, potatis och äppelpaj!
Mys!



Allt är iof inte helt värdelöst, ska iväg nu till ett öppet hus där jag ska sälja Mina Armband
Är jätteglad! Har köpt massa nya grejer till mitt pyssel och 10kr per armband ska gå till cancerfonden.

På tal om cancer har ni varit inne på denna blogg?
Ett måste.


Hon ska få ett armband av mig bara för att hon är så beundransvärd,
hon har beställt ett helt svart med en liten fjäderberlock.
See ya later!

Åsikter om..
Postat av: Vera

Just nu är det halva priset på bloggdesign så det kostar bara 50:- om du vill ha hjälp :)! Adda mig på msn, [email protected] om du inte har msn så får du skicka en kommmentar till mig om det så får vi lösa det ;)!

2008-10-16 @ 15:26:59 URL/Bloggadress: http://bergstrooms.blogg.se/
Postat av: emelie

kul att din pappa har hittat en tjej du verkligen verkar gilla, de är inte så lätt alla gånger :)

2008-10-16 @ 22:42:36 URL/Bloggadress: http://emelieberglund.blogg.se/


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin