Dress to impress

Jag har köpt nya saker. Inte för att jag behövde det men jag och Helena var TVUGNA att handla. (?)
Det blev grov shopping faktiskt. Eller inte totempåle grov utan lite sudär så att det sved men man orkar inte bry sig.

Köpte iallafall tre par skor och tre klänningar. (Köpte ju ny klänning i onsdags och skor lika så)

  
Tyckte de var så enkla och snygg att jag köpte en i varje färg.


Dress to impress Gina Tricot

En sak som är så bra när man är med Helena är att hon alltid handlar lika mycket som en själv. Oftast mer eftersom jag tjatar att hon ska göra det. Jag gillar att klä Helena. Det har blivit lite ett kall att tvinga på henne så mycket som möjligt. Mår lite bättre själv över mitt egna shoppande om Helena spårar. Jag är en riktig vän.


 

Hade lite känsla av Hervé Ledger när jag köpte denna underbara knallblåa lycka på H & M för 249kr


Åsikter om..
Postat av: Martina

Oh och de ber du mig:) Jag som tycker din blogg är perfekt! Jag sitter och småler när jag läser dina inlägg för dom är bra, haha och när jag läste om din hamster så skrattade jag och läste högt för min pojkvän som också skrattade:D Jätte sött! Det enda som är lite jobbigt är att din meny till vänster knappt syns i bild. I alla fall inte för mig. Jag ser bara en liten bit av den så jag kan inte klicka på grejerna där:/ Puss!

2008-10-26 @ 15:05:26 URL/Bloggadress: http://luhtanen.blogg.se/


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin