Hem

Jag är sjukt deppad. Vill inte hem. Ska gräva ner mig under mitt täcke tills det är hundra grader som i grekland, sätta på min luftfuktare, köpa en sjukt stark lampa och kolla på alla bilder från semestern.
Saknar dock mina älsklingar, ska bli grymt att få gå och catch up med allt. Hur har ni haft det?

Har tagit det så lugnt här.. en väldigt konstig sak som hände var med min mobil. Det dog andra kvällen och har tvärvägrat att fungera sen dess. Hur mycket jag än har kämpat. Så nu.. sista dagen, då ska den minsann fungera.
Kändes som att det var ett tecken på att jag skulle lämna hemma... hemma.

Ska lägga upp bilder när jag kommer hem! Kommer typ gråta mig igenom allt. Haha
Har sjukt dåligt samvete också för en kisse jag hittat. Hon har i princip bott hos oss på hotellrummet och nu har jag sån grov ångest att lämna henne. Hon är dessutom gravid (ser ut som att hon ätit en mindre badboll) oich ungarna lär ju ploppa any second. Jag hoppas hoppas verkligen att någon tar sig an henne.

Aja. Nu kommer bussen till flygplatsen.

Love

Åsikter om..
Postat av: OOOOOOOOLLLLLLIIIIIVVVVVIIIIIAAAAA SSSS

vill bara säga att du uppdaterar lite för lite för min smak ;)

2008-10-11 @ 20:04:01


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin