Jag blev utmanad..

Jag blev utamanad utav Martina!

Så här går det till:

Regler
Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem

1. Jag funderar på att gifta mig med en hårig oljeshejkt bara för att slippa jobba.
2. Jag använder mjöl som torrshampoo 
3. Jag drömde att jag var lyxprosituerad igår natt och.. trivdes.
4. Jag har simma med delfiner typ en massa mängd gånger
5. Jag har alltid varit lite småfet.
6. Min mamma tror att jag är ett månbarn. Barn som har kommit från stjärnorna
7. Jag tycker själv att jag är fett rolig, skrattar åt mina egna skämt och kan följa min egen blogg som besatt.

Jag utmanar:

Mini, Leine, Louise, Lupum, Amanda, Emelie, Egoina


Åsikter om..
Postat av: Danne G

Nu tycker jag du var lite hård mot dig,

Meningslös va den inte, snygga färger och design helt klart ju.



Snygga än va min någosin kommer att bli haha!

allt bra annars då?

/ Danne

2008-10-28 @ 21:37:07 URL/Bloggadress: http://deegee.blogg.se/
Postat av: Martina

Åh har du simmat med delfiner! Det skulle jag vilja göra, shit vilken upplevelse:) Hur va de?

2008-10-28 @ 23:44:21 URL/Bloggadress: http://luhtanen.blogg.se/


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin