Jag vill inte vakna..

Idag ville jag aldrig mer vakna. Att stiga upp kändes som ett slag.
Jag ville bara dö istället för att ta tag i min dag, mitt liv och min tid. Hela mitt liv står ju stilla.

Det känns som att en del av mig dog inatt. Det kanske bara är tillfälligt med tanke på att jag mår bra alla andra dagar men idag så var det inte detsamma. Jag har noll motivation, mitt hjärta känns som en klump och jag vill bara gråta.

Vilket jag gör faktiskt.

Jag vet inte varför, det bara kom som ett slag från himlen. Men man kan inte alltid vara glad.
Idag är glad inte jag.
Idag är jag hel men ändå så trasig. 
Det är en så underlig känsla.
Att känna som att man är i tusen bitar.
Att kunna stå i ett hav av människor och fortfarande vara osynlig.
Jag vill bara att du ska vara här, hålla om mig och säga att allt ska blir bra.

Ibland behöver man bara få höras.



Åsikter om..
Postat av: ami

var med och tävla om en ny Luella Bartely tshirt på min blogg :)

2008-10-27 @ 18:14:32 URL/Bloggadress: http://metrobloggen.se/onechance
Postat av: Martina

Är det nått som har hänt?:(

2008-10-27 @ 19:56:39 URL/Bloggadress: http://luhtanen.blogg.se/


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin