Konsten att vara ett Svin. Lupum.blogg.se

Jag och Helena var tvugna att utmana Lupum

Här är frågorna & Svaren.

Varför startade du egentligen lupum.blogg.se?
 För att utveckla mitt skrivande och för att jag trodde det skulle hjälpa min självkänsla. Trodde att om jag skrev ner alla mina fel och brister så skulle jag kunna fixa dem. Jag hade fel, jag insåg att varför fly den jag är, jag tänker fortsättas och se vad jag som person kan utvecklas till. Jag tänker inte söka kärleken.

Har du fått ligga mer sen du startade bloggen?
 Nej, men det har blivit lättare att göra slut, bara att visa bloggen. Jag tror jag skulle kunna få ligga mer om jag valde att utnyttja alla 16 åringar som mailar snuskiga bilder eller som ger mig skamligaförslag.

Hur högt upp sitter fortet?
 Jag har 340 cm i takhöjd skulle uppskatta att fortet sitter på 210 kanske.

Hur gör man dig upphetsade på bästa sätt?
Genom att inte ge mig det jag vill ha, veta sitt eget värde. Jag vill ha en tjej som inte släpper in alla i sin värld, för jag är sådan. Sen är inte en toppenkropp fel heller. Helst små bröst, fejkbröst är inget som får mig att göra i brallan.
 
Vad är din bästa raggningsreplik?
 Använder sällan repliker, väcker oftast ett intresse genom att inte prata med tjejen. Inget jag lärt mig utan är oftast svår som person. Men skulle jag köra en replik skulle jag nog säga hej. Tror inte tjejer faller för killar som är för på eller kör inövade repliker.

Vad är din sämsta raggningsreplik?
Jag bor 50 meter bort ska vi hem och knulla? Det funka men tror att hon jag sa det till var så full att hon inte viste vad hon gjorde. Inte jag heller tydligen för jag spydde och somna. Dan efter så lova vi dyrt och heligt att aldrig prata om det igen. 
 
Hur imponerar en tjej på dig?
 Genom att vara sig själv, köra sin egen stil och inte söka bekräftelse. Gillar inte tjejer som har behov av att stå i fokus. Gillar missförstådda tjejer av någon anledning. Tjejer som är så mycket mer än sitt yttre.

Skulle du säga att du är "giver" eller en "receiver"?
Jag ger och tar men jag tar nog mer än vad jag ger. Till vänner ger jag men till skanks som jag drar över tar jag nog så mycket som möjligt.

Har du någonsin spelat in eller fotat ditt könsorgan?
Jag ser min snopp varje dag så vet inte varför jag ska ha bild på den. Den är rätt ynklig tyvärr. Snoppar är inga vackra saker.
 
Kan vi få se ; )?
Ni kan få se i verkliga livet i stället. Jag har inget objektiv till min kamera så den kommer inte synas om jag fotar den.
 
Tror du att din barndom har format dig till ett så iskallt vuxenliv?
Jag har haft en helt underbar uppväxt, mina föräldrar är underbara och jag älskar dem och placerar dem högst i mitt liv. Allt de krävt av mig är bildning, att jag läser böcker aktivt och alltid strävar efter kunskap. Det har nog gjort att jag inte vill leva som andra, att jag vill bli någon och inte leva som alla andra och vara bortglömd så fort ens barnbarn har dött . Jag vill betyda något och sätta ett avtryck eftersom jag inte lyckats med det än så har jag ångest över att jag misslyckats i stället. DÅ väljer jag att bedöva mig genom att stundtals vara en idiot. Jag flyr livet eftersom jag är rädd för att leva det. 
 
Om du var tvungen att gifta dig med någon, död eller levande vem skulle det helst vara?
Alexander den store tänk att få hänga med han? Jag skulle nog kunna vara bi om jag inte hade uppfostrats till att vara hetero.
 
Vilken tecknadfigur känner du mest igen dig själv i?
Superman. Jag känner mig som lite bättre än alla andra men klär ner mig för att inte väcka uppmärksamhet hos den korkade massan. Precis som superman. Han föddes som en superman men klär ut sig till Clark-Kent. Clark är en feg och nervösperson, töntig med godhjärtad. Det är Supermans syn på oss människor. Så jag är nog han mest. Min kompis Nisse är precis som Spindelmannen, en tönt utan sin dräkt
 
Vilken är den värsta könssjukdomen du haft?
 Klamydia ett antal gånger, inget man gärna pratar högt om. Jag har varit rätt befriad från sjukdomar och antar att det är för att gud älskar mig.

Vilka är dina tre bästa egenskaper?
Min charm som räddat mig ur det mesta och ställt till det mesta. Mitt kunskapstörstande, som gör att jag ständigt vill lära mig saker och utvecklas, just nu läser jag latin bara för att, försöker även lära mig att gå på händer.
Min tro, jag tror att allt löser sig. Jag tror på att jag kommer lyckas med nått men vad vet jag inte.

 
Vad i ditt liv ångrar du mest?
Att jag inte började blogga tidigare då hade jag erövrat världen och varit Sveriges kändaste bloggare. Ångrar även att jag inte åker till min mormor oftare. Men jag ångrar nog mest att jag inte lärde känna min farfar bättre.
 
Varför är du en varg?
Vet inte, vill inte vara ett får som följer efter den stora flocken utan mål. Jag vill dock inte vara en varg och hålla mig till samma varg hela livet. Jag vill vara en singelvarg.


Over and out for now.

Åsikter om..
Postat av: V

Frånsett förkylning så är det helt okej! Med dig?

2008-10-19 @ 23:00:37 URL/Bloggadress: http://vickansfanclub.blogg.se/


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin