Sammanfattning lördag.

En fantastiks kväll på Grodan för att fira (eller inte som hon själv uttrycker det) Olivia som fyller 20år idag.
Kvällen var en rolig tur med en nota på 1863kr (WTF?), grov ångest och taxispya.
Jag vet inte riktigt hur det gick till men alla blev dyngorakototalo, vi var på väg till cafét, stannade på McDonalds.
På McDonalds hittade jag dessutom två killar från Nacka som jag själv tyckte blev mina nya bästa vänner.
Vänner delar med sig är mottot så jag satt snällt och åt upp deras mat. Generöst av mig att tänka på deras kolesterol.
Det blev inget cafét trots en snabbspurt genom cykeltaxi utan en taxi hem.

Taxin är en egen historia.
Sammanfattningen av taxiresan är tre spystopp, en snabb attackkupp mot 7 eleven för att inskaffa vattenförråd. En bitter flicka i hissen, (som av respekt jag har valt att inte namnge, men hon är 1,66, blond.. söt.. hade rutiga byxor.. HAHA! Ni kommer aldrig komma på det!) en arg Magnus Elgqvist då jag glömt nycklar, mer spya. Kastspya faktiskt. Min toalett kommer aldrig mer se ljuset! Haha.

  


   

  



Fyllehink
Ketchup till fyllehink
Okänt föremål i sängen
Vatten

Åsikter om..
Postat av: Amanda [ Girlyliicious ]

Den här var det: waldorf/19430Celebutopia-LeightonMesster-.jpg" rel="nofollow">http://i251.photobucket.com/albums/gg298/bwaldorf/19430Celebutopia-LeightonMesster-.jpg



Tack så jätte mycket sötnos!

2008-10-26 @ 15:42:48 URL/Bloggadress: http://girlyliicious.blogg.se/
Postat av: Martina

Så lite så:) hm, det ser ut så när jag är hemma och hos min pojkvän men jag har inte kollat på nån annan dator:) Det kanske bara är dom datorerna:)

2008-10-26 @ 16:14:46 URL/Bloggadress: http://luhtanen.blogg.se/
Postat av: nacka

bästa vänner? känns som vi går lite för fort fram!?

2008-10-26 @ 19:58:17
Postat av: emelie

hehe :) du e ritkigt snygg ;) hheeh :D as fint hår :D

2008-10-28 @ 16:57:28 URL/Bloggadress: http://stylebyemelie.blogg.se/


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin