Min kärleksförklaring till BlondinBella

För det första så har det varit (summasumarum) en väldigt händelsefull vecka. Som ni alla vet så var jag ute i Onsdags och firade Charlee. Detta slutade med en ganska bra fylla och när jag har en hög dos av alkohol i kroppen har jag två personligheter. Förföriska och dryga Jane eller överglada, superentusiastiska Janina.

I Onsdags var Janina på Cafét.

Jag får iallafall för mig att skutta fram till BlondinBella som är på plats (hon var förresten det minsta jag sett, jag var en vandrade kandidat till elefantklubben bredvid henne) och göra en misslyckad kärleksförklaring.
Jag vette fan vad jag tänkte med. Har svag ångest nu i efterhand. Men vem vet, vi kanske blir bästisar.

Jag tror det lät ungefär så här:
"Aschå heeeeeeeej. Jag tycker du är grym. Jag och min mamma pratade om dig för ett tag sen och konstaterade att du är så himla stark och duktig!! (hihihiih) Fööööööörst så hhhhhhaaaaaaaaaaaatade jag verkligen dig, verkligen hatade dig, asså typ usch vem fan tror hon att hon är. Blööö. Men nu typ tycker jag att du är gryyym.
(Det är nu jag tar henne i handen och håller den i krampaktigt grepp)
Jag ska inte schtöra dig heeeeela kväällen men du är grym, för jag hade aldrig kunnat ta så mycket skit som du har gjort. Jag hade typ ba vart fett dööööd för länge sen. ( Tror jag gjorde en pistol av min hand och satte mot tinningen)
TYp PANG! Jag hade typ tagit liiivet av mig. Du är grym. Nu ska jag gå!

Blondinbella svar:
Gud vad glad jag blir av att få höra det här, tror inte du förstår hur mycket det värmer.

(Jo med tanke på hur jag tryckte mig mot henne så förstår jag att hon var varm)



Vill dock tillägga att Linda Rosing som satt bredvid nog tyckte jag var
 smått dummare i huvudet än Isabella tyckte om det nu är möjligt.

Åsikter om..
Postat av: sötzan

Hehe..men hallå alla gör sig bort ibland, tyckte det var lite smått roligt och gulligt av dig! Du är faktiskt modig med, inte många som hade vågat sig på och gå till främmande personer så!:)



Hadebra

2008-10-27 @ 00:45:39


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin