Lilla Kyckling akta dig..

Hmm.. Det här med att färga håret hemma är verkligen ett prov.
Det blir ju antingen verkligen bra eller katastrof. Just nu är det en liten katastrof.
Lätt fixat dock but still..

Så nu är det raka vägen inte till stan och köpa ny hårfärg.
Jag är ju Jannie så det fixar sig, det gör det alltid.
På med kepsen.



Åsikter om..
Postat av: t

Hej

Jag har registrerat mig som Buzzador på Buzzador.com och föreslår att du också gör det!

Som Buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.



Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.

När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det.



Följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som Buzzador är tinaho):

https://www.buzzador.com/se/buzzador/register.php?refstr=tinaho



Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken:

http://www.buzzador.com?refstr=tinaho&lang=se



Hälsningar



tinaho

2009-04-28 @ 22:47:47


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin