Hello Helg

Hej söta fina sötnosar! Dålig uppdate i know men jag jobbar på det!

Har iallafall sen senaste inlägget jobbat lite, festat mycket och varit i Lund!


I Torsdags var jag ute och busade med Kristian Diaz från Club Champagne.. Vi drack fint och städat vin till cirkus 00.00 och sen bar det vidare till Lounge och Peacock. Där var det tvärtom ostädat som aldrig förr och klockan 03.00 stod jag (poängtera) bakom baren, shotade och åt frukt.
De skulle egentligen vara i drinkar men jag tog mig friheten att använda det som fyllebuffé.

Dagens tips: Om du funderar över om du är onykter, lägg dig ner och blunda.
Då vet du.

Så kan det gå när inte haspen är på!

I fredags var det bara att hoppa upp till jobbet och försöka hålla ögonen uppe.. Lyckades fint och gick hem till en underbar mysig pojkvän och kebab =D Lagom bäst dagen efter.

Tvingade förbi Anja (mina nya bästa fylla) för att titta film med mig (för vi båda skulle sköta oss minsann) men innan vi skulle hyra film bestämde vi oss för att åka förbi Johan som hade inflyttningsfest.
(Observera! ENDAST för att hälsa!)

Slutade såklart i en utgång till och vi var hemma efter mycket shakiradansande och beyoncekråmande klockan 04.00..

 


Åsikter om..
Postat av: SANIBO

haha så snygga muggar!

2009-01-26 @ 19:10:03 URL/Bloggadress: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Haha roliga muggar ^^

2009-02-01 @ 22:41:51 URL/Bloggadress: http://tjobecks.blogg.se/


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin