Sleeping Beauty.

Kan man vara så här trött?

Bruce Springsteen var grymt kul, men grymt kallt. Lite varmt var det dock i smyg då det var lite spännande med söndagsdate. Vaknade förövrigt upp på Scandic Hotel imorse.
Kände lukten av en äggröra, bacon, prinskorv, bröd, juice, kaffe. Mm. Roomservice.

Vännerna/gänget från Göteborg tyckte det var ok att jag våldgästade rummet  och tunnelbanan hade slutat gå.
Sjukt skönt med hotell.
Det är underskattat.

Kände knappt någon av dem, det var lite komiskt. Det var en tjejkompis som fixade ihop det och fan va roligt jag hade.
Varför gör man inte sånt oftare?

Favoriten var Pär. Som är Sär. Pär har en sång också som går typ
"vintersvans, sommarsvans. Jag vill byta svans. Oooh. Ungefär."
Fan vad jag skrattade.
Kvällen var grym iallafall, Bruce, svansar, konsten att dra liner av navelludd och alla barnen historier.


Bilder kommer snart!


Åsikter om..


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin