Nattens riddare.

Goddag dagboken. Klockan är mitt i natten som vanligt och jag är uppe som vanligt. Har kommit hem från stan som vanligt och sitter i min säng som vanligt. Lovade att jag skulle sova tidigt som vanligt men det slutar ju alltid i sen ankomst som vanligt. Kommer antagligen sova hela dagen som vanligt och vara vaken hela natten imorgon också..
Allt är som vanligt!

Har varit på det fantastiska sööödermalm och varit lite alternativ. (Skämt åsido)
Träffade Lisa som jag inte träffat på miljontals år, och mös med Özz och gänget. (Olivia)
Sen ska ni få höra! Jag och Olivia bestämde oss för att ta en nattlig promenad och traskade från medborgarplatsen till Östermalmstorg. Mycket imponerade och underbart mysigt.
Nu är Teo karamell påväg hit och ska underhålla mig eftersom jag inte kan sova!

Jag antar att jag kommer uppdatera när jag vaknar imorgon vid middagstid ungefär som vanligt.
Ill see ya then.






Kavaj - HM
Linne - Nakkna
Jeansshorts - HM
Väska - La Ahlens
Skor - Carefor

Hope u like.


Åsikter om..
Postat av: ericab

om du inte har något at göra så har jag en frågestund i min blogg . fråga vad som helst :)

2009-06-30 @ 10:27:21 URL/Bloggadress: http://ericab.webblogg.se/
Postat av: caroline

gillar bilderna :D härligt med nattpromenix också :D

2009-06-30 @ 18:53:28 URL/Bloggadress: http://celandine.blogg.se/
Postat av: emelie

sv: Förlåt för sent svar, har varit lite off från bloggen, men ska börja vara aktiv igen =)



jag ska åka och bada idag på en ö :P

2009-07-01 @ 07:48:41 URL/Bloggadress: http://nakenkaktus.blogg.se/


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin