Jag borde få nobelpris i litteratur!

Usch vilken morgon.
Det blev en utgång igår. Dålig som man är. Tänkte att jag skulle hosta bort sarshostan och att lite sprit dödar bakterier.
Det funka lite kanske tror jag.
Melina väckte mig med ett ryck i morse, vi skulle städa. Snäll som jag är ställde jag upp.
Med tanke på att jag somna.. tre i tisdags, tåget gick 8, somnade sju igår och blev hetsväckt klockan 11.00 så är jag rätt trött just nu. Går på riktigt överskott.
Melina skulle ha möte med någon vid 12.00 och slängde ut mig så jag tänkte att jag skulle gå ner till Puebla, den mexikanska restaurangen på hörnet och äta frukost.
Ni vet hur det är när ni har druckit, munnen är sahara, smakar typ mynt, magen är lite sisådär.

Då kanske ni också vet hur det är att äta mexikanskt dagen efter. Det vet jag gottfolk.
Det brinner och bubblar.

 






Om man bortser från att det brinner i min mun så mår jag fucking great. Förrutom hostan då. Haha
Okej förrutom hostan och elden i min mun så mår jag bra. Fryser lite bara.

Men har ni haft den här underbara känslan av att stå på er någongång?
Verkligen stå emot och säga vad som borde sägas fast man vet själv att man är så dålig och svag som människa att orden aldrig bara ramlar ur munnen?
Det gjorde jag igår! 1 - 0
När jag vaknade i morse trodde jag att det skulle vara ångest och längtan som ramlade över mig, vilket det var i cirka två minuter men sen blev jag så nöjd när jag insåg att JAG STÅTT PÅ MIG!
Verkligen "nej jag tar inte skit"
Haha missförstå mig inte jag är en dam som ofta säger vad jag tycker men när det kommer till känslor blir jag så mjäkig och svag.
Men kristi himmelsfärd, jag hade guds skydd i ryggen (haha tack gud, du har tydligen inte gett upp hoppet!)
och stod rak i ryggen.

Det här fantastiska moment ligger nu i min utkorg och påminner mig om min bravad.

"Jag pallar inte. Låt mig vara, för min skull. Om du bryr dig om mig så håller du dig borta,
du har sårat mig tillräckligt och det räcker nu. Du är ditt problem, inte mitt"

Nu kom min låt på för att påminna mig om vad jag inte missade
- If i were a boy

Jag borde få nobelpris i litteratur!


Nytt glas champagne på den tack!


Åsikter om..
Postat av: Maasi

SV: Snyggt var det =) Jo jag mår bara bra, vad gulligt av dig att fråga. Hur mår du då? Fräsch hårfärg du hade by te way ;)

2009-05-21 @ 13:38:13 URL/Bloggadress: http://masi.blogg.se/
Postat av: J

ger dig feedback :P

2009-05-21 @ 15:13:35 URL/Bloggadress: http://jnyyy.blogg.se/
Postat av: Anonym

¨fina bilder!

2009-05-21 @ 17:18:59 URL/Bloggadress: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Mandy

:) Roligt att höra av dig igen :P

2009-05-21 @ 17:40:15 URL/Bloggadress: http://mizzmandy.blogg.se/
Postat av: Erika

Vad händer idag då? :)

2009-05-22 @ 10:21:35 URL/Bloggadress: http://icanpikan.blogg.se/


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin