Oooh aaa just a little bit.

Det har varit gaaaalet den här helgen (helgen börjar med torsdagar för er som inte vet bättre)
Jobbade hela Torsdagen på Scandic, samma sak varje gång. Älskar mitt dagis =D
Jag och Moa gick av 23.00, 23.01 var vi på Peacock och förkrökade, själva visserligen men det var jävligt roligt!

37 minuter senare, 6 shots var, en mojito och ett glas vin var vi pang på röbetan och taggade som aldrig förr!
Jag och Moa drog på världens galnaste fest ute vid Långedrag, Ludde spelade som Dj, det fanns en båt med dricka i och det var helt galet typ 300pers!

Blev rätt.. runt under fötterna och åkte tillbaka till Peacock vid två, ett perfekt sätt att avsluta kvällen!










Wack a smack!


Åsikter om..
Postat av: Karin

Hihi

Ser ut o ha varit fantastiskt skoj :)

2009-05-03 @ 19:19:21 URL/Bloggadress: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: A

förklarar en del vf du aldrig kom i torsdags då.. bra o veta

2009-05-03 @ 20:15:10


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin