Vi som pajade pajen.

Haha Älskade Göteborg. Där har man aldrig tråkigt!
Bestämde mig lite snabbt att vi skulle ha tjejmiddag igår. Hetsringde Jessica och styrde vin, tjöta lite på Sigge mý man sen var vi ett stadigt litet urval. Åkte och handlade och träffade dessutom Daniella så det var ju bara att bjuda henne, vi har ju faktiskt träffats en gång tidigare och the more the marrier som jag brukar säga!

Blev en svingod pasta, jag är ju bara för grym på att laga mat.
Kyckling, gräddsås, oliver, fetaost, paprika, soltorkade tomater.. mm

Jessica ville dessutom vara med i köket och utveckla sina skills så vi tyckte det var lagom avancerat att köpa ekströms färdiga paj. Den som gick på reklamen, två påsar i en form, in i ugnen. Avancerat som sagt.
Synd bara att vi lät den vara i ugnen i 45 minuter. Oops.



 

 

Nu blir det utgång!

Åsikter om..
Postat av: Johanna

smarrigt (:



ska vi premunera på varandras bloggar? =)

2009-05-22 @ 15:54:53 URL/Bloggadress: http://johannaka.webblogg.se/
Postat av: Maasi

nu vill jag ha paj =(

2009-05-23 @ 19:28:32 URL/Bloggadress: http://masi.blogg.se/


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin