Home atlast.

Hello darlings! Sitter på en vägkrog vid Västervik och har precis ätit kyckling med quinoa och sallad. Har inte kunnat blogga något under helgens gång då mottagningen är så pass taskig där jag var på Öland. Kan iallafall berätta att jag varit på Begravning.. Min farmors moster gick tyvärr ifrån oss för en månad sen. Hade på mig svart volangtopp, lacklegging, högklackat och lockat hår.. tog inte på mig något smink, insåg att det var lönlöst. Jag hade rätt. Bölande i cirka två timmar. haha Kom dock och tänka på hur vackert det ändå var, självklart var det tråkigt att hon dog men ändå vackert att hon fick frid, eller ja liksom att hon fick gå vidare. Förstår om det låter lite underligt. Det var iallafall min första begravning så det var tungt. Det vill jag lova, jag får öva upp mig genom att göra det här med begravningar till en weekly thing. Nu ska jag sätta mig i den brummande konservburken och ta mig mina sista 25 mil.. Ni får bilder senare. Vore faktiskt väldigt uppskattat om ni skrev lite om vad ni gjorde i helgen och om ni varit på begravning någon gång.. Ja som sagt, skriv en rad :)

Åsikter om..
Postat av: Amanda

Första gången jag var på begravning var jag 8 år. Min farfar dog. Jag grät inte, jag insåg inte att han var död. Han var bara inte med på begravningen, det var liksom inte hans begravning. Alla andra grät, mina äldre kusiner satt på raden bakom och storgrät. Minns att jag ville krama dem.

Har vart på ett par begravningar efter det och då har jag insett vem som faktiskt ligger i kistan.



Över till vad jag gjorde i helgen. I fredags tog jag det lugnt med fredagstacosen och igår var jag på konsert i gbg. :D Idag har jag spelat mahjong hela dagen, nolifer :D

2009-10-18 @ 20:43:42 URL/Bloggadress: http://hundratankar.wordpress.com


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin