Helgen.

Hello alla söta glada!
 Denna fantastiska helg har bara varit så bra. 
Har vaknat med min hemliga man lördag och söndag, ätit frukost och myst.
Senare i lördags åkte jag hem till mig och följde med pappa in till stan och shoppade present till min kära syster som fyller 23. Med risk att hon läser detta skriver jag inte vad det är men fint blev det iallafall.

Tog dessutom modet att lägga in en hårfärg igår Viva (Wella) nr 80 blev det.
Förväntade mig inte en drastisk förändring bara att det blir lite fräschare.
Haha det kan jag berätta för er att Viva nr 80 är en färg som kallas "blond".
För er som kan något om hårfärg så är "blond" i hårfärgningsväg inte blont. Det är typ brunt.
Så jag blev bra mörkare i håret än från början, räddade situationen med att slänga in slingor och lite blekning.



Wayfarersvarianter från Wedins.
Rött läppstift från Face.
Vit tunika från BikBok
Skinnjacka från Zara
Möstrade stickade strumpbyxor från Lindex
Mc Boots från Mcbutik. Haha?
Väska från Rules By Mary


Åsikter om..


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin