Intervju med IdolAlice.

Hej älsklingar! Sitter på Skivbolaget SMG på söder och myser med My. Vi håller på och knåpar lite för härliga idéer vi ska ta tag i framöver. En musiktävling mer vill jag inte avslöja ;) Söta Alice Svensson fån Idol kom precis förbi och hängde med oss innan hon skulle till förkväll. Börja kl 17.00 missa inte det! Nästa vecka har hon en photoshoot som jag ska styla, blir grymt! :)

Gjorde en intervju med henne innan hon sprang. Hope you like :)


Född? 11 juli 1991

Värsta klädesplagg jag ägt? Jazzbyxor när jag var 8 hahah fan va fula.

Favorit Café? Mocco Östermalm

I sommar vill jag.. jobba häcken av mig, sjunga och spela!

Om 5 år? Världsartist, bor i New York lr La hoppas jag!

Om du hamnade på en öde Ö skulle du ta med dig dom här fem sakerna.. Tändare, IPhone, kaffe, mamma för hon kan allt, Fiskenät.

Är du singel? Inga kommentarer (ler och ser glad ut)

Värsta ryktet du hört om dig själv? Att jag är en nonchalant, jag är faktiskt snäll :(

Världens bästa låt? Alicia Keys - broken heart

En person som alltid funnits där.. mamma och pappa

När jag var yngre vad jag besatt av.. glass, fast det är jag fortfarande. Det är min stora passion i livet. Haha

Den här hade jag roligast med i Idol? Anna Bergendahl, hon är mest flippad!

Om du fick träffa vem du ville? Michael Jackson lr Elvis

Bästa minnet från Idol? När de valde ut de 10 finalisterna. Globen var underbart men jag hade typ blackout.

Motto: If you can dream it you can do it!



 


Åsikter om..
Postat av: Elin

Hej vackra flicka!



Jo min vecka har varit helt okej, och idag har jag haft en kanondag!.



Hoppas allt är bra med dig, och att din vecka har varit toppen?! <3



ÅÅh, va roligt med idol Alice!

2010-04-16 @ 18:49:17 URL/Bloggadress: http://elinbroliin.blogg.se/
Postat av: hilea

tack så mycke=)

2010-04-16 @ 19:12:44 URL/Bloggadress: http://hileasoltun.blogg.se/
Postat av: It´s you and me ! - Smycke- & Dekor tävling pågår !

Kul :) Gör du denna fredags kväll då ? :)

2010-04-16 @ 20:44:37 URL/Bloggadress: http://itsyouandme.blogg.se/
Postat av: LIENE

Så kul att du har intervjuat henne och ska styla henne med:D

2010-04-18 @ 10:49:45 URL/Bloggadress: http://lienes.blogg.se/


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin