Mycket händer och fötter.

Varför sover jag aldrig på nätterna, det är faktiskt ett mysterium hur jag lyckas att sitta uppe jämnt jämnt. Jag gör ju inget vettigt liksom, bara drar youtube och snackar skit.
Elin flyttade idag. Blev ett fem mins intensivt bölande på vår vackra Centralstation. Det är sjukt. Hur det kan göra så ont när någon lämnar än, jag ville nog inte tänka så mycket på det. Men fy. Det gjorde så sjukt ont.
Kändes som en liten del av mig själv försvann.
Kom hem snart.
Har varit på stan med Jessica idag förresten, druckit islatte i solen :D Sjukt mysigt att hon kom och hälsade på från Gbg, men hon får ta och komma oftare!
Blev lite snabbt handlande på HM också. Hittade en mys shortsdräkt :)

Åsikter om..


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin