Hello new year.

Jag sa till mig själv att jag skulle sluta. Jag skulle ju börja om på nytt.
Jag skulle ta tag i saker, sluta dricka som en häst och sluta äta som en kossa.
Jag skulle samla mina känslor i en ask som öppnas vid tillfällen och inte lämna ut dem till höger och vänster.
Så vad hände?
IDAG börjar mitt nya liv. Idag börjar mitt nya år. Jag börjar jobba på tisdag så det är egentligen den första seriösa dagen efter jul. Så vi smygstartar imorgon..
Jag vet en sak.
Det här är nya bloggen, no mercy fuck, inge skit, inge finskriverier.
Jag tänker göra det jag är bäst på. All in.

Åsikter om..
Postat av: mathilda

heeej. gillar din blogg! bara nyfiken, vad jobbar du med? ha det bra! =)

2010-01-18 @ 14:10:09


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin