Schtekarmiddagen.

Går igenom alla bilder från igår på min kamera, herregud. Jag förstår inte hur jag lyckas. Det är helt sinnessjukt. asså på riktigt. Hur fångar man det kameran fångar? Som en galen katt ser jag ut.
Ni ska få se.

men nu ska jag hålla mig till saken. Vet ni vad schtekarmiddagen är?

Ni får lite betänke tid.

hmm..

vet ni än?

AHA!

Ja det är torsdagsmiddagen på Sturecompaniet.
Sån jävla schtekarfest.

Det fungerar såhär.

Spelregler
Sätt ihop ett gäng bankmän/börsmäklare/allmänna schtekare med en drös stureplansbimbos/vanliga bimbos/halvkändisar. Helst varannan. Ge dom mat. Ge dom sprit.
Sen har vi en härlig sallad av sprängkåta dansande galningar och alla beter sig mer eller mindre som 14.
Och ja. Jag klassar mig själv som både bimbo och schtekare, därför passar jag förfärligt bra in på schtekarmiddagen. Sen är jag ju typ 14 i huvudet också.


Innan middagen



Under middagen:




Efter middagen:





Behöver jag nämna att jag hamnade hemma hos en okänd grek?
Och att jag vaknade svullen som efter en allergichock?
Att jag sitter på jobbet som en död sill?
Nej. Men jag gjorde det.





Gillade ni mina moves??
Missa inte det här!


Åsikter om..


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin