Crye for food.

Godmorgon världen! :)

Jag har vaknat denna underbara morgon med att bli väckt. Av ett fantastiskt telefonsamtal som ringdes av Ellen Eriksson. 

Vaaaa faaaan gööör du?
Jag sover din jävla häxa.
Vaaa faaaan de för?
För att jag vill.
Vakna för fan. Ellen kommer.

Okej. Ellen kommer.

Ellen är som gubben i lådan, det är som en chock varje gång hon kommer in genom dörren för den mängd energi kvinnan bär, som ett hopp in genom dörren och WOOOO. Men det är ju det jag älskar med Ellen, att hon är som jag. Som gubben i lådan, galen. Just nu är jag dock inte så galen, just nu är jag trött. Men jag ska dricka min latte och sen ska jag sola sola sola på ballen. Jag är den enda som refererar balkongen som ballen. Jag tycker det är en härlig och skön förkortning.

Nu ska jag dra en sol på ballen.

Puss





Åsikter om..


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin