Slut.

Jag vet inte varför jag inte sover. Satt och skypeade med Filippa i tusen år. Hon fick precis en privat lapdance i princip hahaha.

Jannie smörjer in sig, smetar på ordentligt och börjar smörja in brösten.

F: Ööh asså du vet att du ger mig typ en show just nu va?

Stannar upp och stirra mot datorn, håller för brösten.

J: Oj. Förlåt? Eller ska jag fortsätta?

Sjukt kul hade vi åt det. Det blev en härlig status!

jag ska sova nu. Jag vet. Det är värsta livet utanför mitt fönster, låter som ett zoo nedanför. En härlig kombination av ugglor, måsar och katter som slåss. Som vanligt då.

I sängen ligger min bebis, det höll jag på att glömma att berätta för er. Jag har en ny pojkvän..




Eller snarare. När jag här den här behöver jag inte kärlek för någon annan. Vi ska leva lyckliga i alla våra dagar.




Åsikter om..
Postat av: Filippa

hehehehehehehehe ;)

Finfin väska det där måste jag säga!



Förresten. Du får va min vän. Om du e snäll. Lova!

2010-06-29 @ 13:55:05 URL/Bloggadress: http://filippaberg.se


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin