22.27

Im not like you. I do what i do. Like a bird i fly my own way. But i crash hard. Ja det gör jag, ibland måste jag också stanna upp, fundera och filosofera. Just nu gör jag det. Funderar. My head hurts. I dont know what to think or do, all i know is to do nothing. Jag kan inte göra annat. Det är det som suger. Jag kan inte göra någonting. Ingenting.

Vad ska det leda till? Ingenting. Men vad ska försöka leda till? Ingenting. I have already tried and went down down down. And up we go. Du är som när det blåser till riktigt hårt ibland även fast det inte är kallt. Det händer inte så ofta, inte varje dag men när det kommer så är det så obehagligt. Mitt hjärta fryser till is och jag måste dra allt hårdare omkring mig för att det inte ska göra så ont.

Åsikter om..


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin