Fridag.

Jag sitter och kollar på Top Model hemma hos en vän. Sjukt trött och förstörd idag. Gryym huvudvärk.
Var nog ganska tankad idag, eller ja jag var jävligt tankad.

Först var jag på Southside på söder och åt middag och var på någon typ av frågesport. Var med Kalle, hans bror och deras vänner, så jävla roligt! På irländska/engelska. Efter några öl hörde man fan inte vad killen sa.
Sen åkte jag till SoapBar och träffade upp Anna, Linn och Jimmie och vi drog vidare till Solidaritet tills jag kände att det var dags för mig att dra mig hemåt, där fick det fan va nog. Usch jag vet inte om det var matbrist eller något men jag blev så sjukt full så sjukt fort. Inte så gött.

Tur att man har vänner som ställer upp för en i vilket fall som står ut med att man kommer dyngrak mitt i natten.
Jag brukar ju iof palla med det själv när dom staplar in till mig.

Haha hände en grej idag som gjorde mig så sjukt irriterad, fan va lack jag blev. var verkligen en typ "ååh vad det är synd om dig lilla snuttan, puttinutt". Jag fick damp, hatar när folk nervärderar mig.

Bitterfittan :)

Ikväll ska jag på date iallafall, det ska bli spännande :)

Wish me luck och ge gärna tips om vad jag ska ha på mig!

Love






Åsikter om..


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin