Party like no tomorrow.

Hade jag planerat att göra idag.. nej. Jag ska vara snygg och städad idag, det är nya grejen.
Inte för mycket sprit usch jag ska ta det lugnt.
Har jobbat hela dagen och efter har jag solat och tränat. Känner mig sjukt duktig!
Min Date gick förövrigt sjukt bra, maten blev supergod vi gjorde kycklingfiléer med fetaost, soltorkade tomater, spenatravioli och sen till efterrätt gjorde vi Gino. Mumsi.
Måste säga att han var en väldigt gentleman, +poäng där! :D
Tror det blir skinnbyxor ikväll, försöker få lite inspiration :)
Woo är sjukt taggad, snart kommer tjejerna hem till Janice!
Ses i vimlet.

Åsikter om..
Postat av: Stephanie

hejsan.snygga skinnbyxor.allt bra.kramar

2010-03-22 @ 12:56:37 URL/Bloggadress: http://steffiis.blogg.se/


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin