Skvallrar.

Jo men för fan, haha glömde och berätta om Daten.

Den gick bra, som alltid. Han är en härlig kombination mellan ett svin och en gentleman.
Jag trodde att svinigheten var någon slags "machogrej" för att kompensera upp för hans lilla kompis men så är inte fallet. Hahah Sånt kan man inte skriva i en blogg hahah. Hahaha. Förlåt. Jag skojar.

Nej men som sagt det gick bra :)

Vi (jag) lagade Indiskt med cashew, grön curry och kött. Chutney och Ris till. Mmm
Han fick göra äppelpaj, sjukt söt förövrigt när han stod och smulade med fingrarna i bunken, tittar upp och "ööh är det här bra". Han ville bara höra att han var duktig.

Efter vår mysiga middag åt vi vår underbara paaaaj med glass, drack te och bara pratade. :)
Sen blev det massa family guy och till slut pojken i den randiga pyjamasen som jag skrev om två inlägg ner.

Vi har dock bestämd, eller nej Jag har bestämt att vi inte ska ses mer.

Anledning?


Han dissar hattar, kepsar och pannband.
Jannie lever för hattar, kepsar och pannband.
Hattar, kepsar och pannband är liksom en del av mig.

Sen säger kisen att det andra värsta han vet är hängslen. Paukajahajp???

Asså neeej det går bara inte. Ojojoj.

Min röda underbara rosett jag brukar ha fick jag and i quote!
"Det ser ut som ett jävla presentsnöre"

Jag tänker inte va din present iallafall!!




* Inlägget ska nog precis som allt annat läsas med ironi

Åsikter om..
Postat av: Elin

Allt fint med dig idag? :)

2010-03-29 @ 21:34:25 URL/Bloggadress: http://elinbroliin.blogg.se/
Postat av: Annis

hahahahahahaha, du ar för javla skön.

2010-03-29 @ 22:18:16
Postat av: mary

fin blogg! kika gärna i min och testa dina kändiskunskaper gärna med en sööt kommentar =P

kraaam

2010-03-29 @ 23:57:43 URL/Bloggadress: http://dendarmarys.blogg.se/


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin