Sleeping beauty.

Ååååh jag har saknat er så mycket! Jag har legat i en veckas tid och gjort ingenting. INGENTING. Jo förresten, jag har kollat på Animal Planet tre dagar i sträck.

Jag klättrar på väggarna.

Jag har varit ful ful ful sen i måndags och det har ju varit kul kul kul.
Jag har dessutom fått ställa in Hoffmaestrokonserten, brakutgång, ett sångframträdande och en dejt.
BLÄ!

Jag har ju varit hos min älskade mamma i Sigtuna och kurerat, utan internet och som sagt bara animal planet men igår kom jag hem till civilisationen och tvingade min kära vän John att komma hem och hålla mig sällskap i min missär. Det var så tragiskt att sitta hemma själv på en lördag, det händer liksom inte. En lördag.

För er som inte vet vem John är så är det han som låg första avsnittet i Paradise Hotel (och ja tro mig jag har mobbat honom för det) Han är världens världens snällaste.

 

 

haha nu blev han arg på mig.


Åsikter om..


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin