Karamellen.

Shit jag är så trasig. Jag har ändå jobbat idag, helt galet.
Dessutom hade vi så sjukt mycket att göra, sprang som en liten dåre.
Tilde Frölings kille var hos oss idag, han är förövrigt SNYGG.


Men nu ska jag försöka skriva ner min kväll här. Det jag kommer ihåg haha.

Vi började hemma hos Tina, förade och snackade en jävla massa skit.
Vi drog snabbt ner till Olssons Skor där vi typ härjade, kastade popcorn och söp mest, det var rätt dött igår men det betyder ju inte att vi är döda! Nu är klockan ungefär halv tre och jag insesterar på att åka hem.
Eftersom jag jobbade idag.

Det blev inte så va. När jag ser tjejerna gå ut och jag inser att de ska spåra utan mig får jag panik och slänger mig in i deras taxi, till deras stora förvåning. Vi drar till WhiteRoom, spårar totti och träffa herr von Strebel och hans assköna tjejkompis och halv fem bestämmer vi oss för att rasa ner mot SpyBar. Vi dansade röven av oss och vakterna får i pricip slänga ut oss, vi var verkligen sist.

Utanför bestämmer jag mig för att åka hem. Igen.

Men så blir det inte. Igen. För Jannie Elgqvist åker till McDonalds Sveavägen med en kille som hon absolut inte känner och äta. och Äta gjorde hon. Ojojoj. Men det är inte det konstiga.

Det konstiga är när helt plöstligt en tjej kommer fram till mig, hon är väll runt 30 och säger att hon sett mig på spybar. Hon börjar massera mig meddans jag likt en gris smaskar på min Mcfeast och den främmande mannen börjar titta väldigt förundrat på henne. Sen börjar hon berätta om hur vacker jag är, att jag är det vackraste hon sett, hur hett vi skulle ha tillsammans och då tycker främmande mannen att det räcker.

- asså det är min tjej.

Varpå dom börjar diskuterar "vårt förhållande" och hur han ska ta hand om mig??

( Wtf?)

Sen kysser hon mig på kinden, vrider mitt ansikte mot henne och hånglar upp mig.
Sen börjar hon prata om att hon vill ta med mig till norrland, gå på scooterpicnic och undrar vad jag gillar för mat.

I min fylla tyckte jag det var skitkul med mat i mun.

men det var helt sjukt.

Den underliga mannen tittar på mig och frågar om jag ska med på efterfest.
Helt seriöst ibland undrar jag hur dumma i huvudet folk är, tror han seriöst att jag inte vet vad en efterfest kl halv 6 på morgonen?

- Efterfester betyder knullfester och jag går inte på sånt.

Sen va det dags för jannie att hoppa in i en taxi.
Efter denna härliga fylla ringer jag min älskade syster Nikie och frågar om ett godkännande att få dö på hennes soffa. Hon var inte nöjd men hon älskar ju mig så vad gör man inte för familjen? haha

Jag lägger mig naken i hennes moccasoffa utan lakan och däckar med hennes jamande katt i ansiktet.

Klockan är nu 06:27



Åsikter om..
Postat av: alex

Jättefina bilder ! :D

2010-03-11 @ 23:06:39 URL/Bloggadress: http://stockholmshetaste.blogg.se/


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin