Dålig update.

Jag säger att jag ska blogga varje dag, säger att jag ska bli bättre. Men motivationen och allt är riktat åt allt annat just nu. Men jag tror att problemet är att precis som allt vill jag att det ska bli så bra. Precis som med bloggandet, jag vill leverera så mycket men istället blir det ingenting.

Men jag tänkte köra på nu och berätta om allt.

Imorgon är dagen D.

Fotograferingen nr 1.

Alla kläder för mitt, Julias och Amandas klädmärke Quiet Riot tillsammans med en del från Freddieg.ses kläder ska fotas. Det kommer vara 11modeller på plats.

Solidaritet har 4års jubileum imorgon, så det blir en heldag. Underbart.


Jag är så sjukt lycklig just nu men ändå är något fel. Jag försöker att inte känna men min ångest blir bara värre.
Jag har en klump i hjärtat som riktas åt helt fel saker, får mig att tappa fokus.

Klumpen gör mig irriterad, ledsen och förbannand. Det är som en hemlighet jag inte kan berätta för någon lr för mig själv. Som jag inte kan erkänna men inte kan stöta bort. Just nu är den bara ångest.

Den är så nära men ändå så långt bort, klumpen.
Klumpen är där där där hela jävla tiden, framför mig.

Försvinn jävla klump försvinn.




Åsikter om..


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin