Jobb Jobb Jobb Jobb

Klockan är 02:29 och jag och fredrik sitter och jobbar. Har så stöööört mycket att göra inför fotograferingen och för kläderna som ska göras.

Har suttit hela dagen med DesignTeamet och jobbat, sen blev det en kort middag hos chefen som förövrigt lös med sin frånvaro. (OVANLIGT!)

Men nu sitter vi och jobbar in till småtimmarna här som små myror, pysslar och mailar. Imorgon har jag möte med fotografen, och sen ska jag jobba ännu mer.

Det här är det som komma skall

Fem olika smycken
* Handsmycken
* Skosmycken
* Helkroppssmycke
* Huvudsmycke
* Axelsmycke

Nio olika girlyliciousplagg med mycket kedjor, urringning och även en grymt cool byxdress!

6 olika T-shirtar med tryck :)


Det går bra nu!

Modeller till fotograferingarna letas fortfarande för fullt och ni kan maila mig på
[email protected] om ni skulle vara intresserade!




Åsikter om..


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin