Uppdatering.

Hej alla!
Jag vet att det varit pissuppdatering och med tanke på att jag sitter ungefär sudär 10 timmar framför datorn varje dag är det ju ett under att jag inte bloggat. Det har bara inte blivit av.

Men nu ska jag försöka uppdatera er om vad som händer, så får ni väll fråga om ni undrar något?


Jobbar just nu som fotoansvarig/stylist åt Freddieg.se, sen har vi - jag och två underbara tjejer gjort en klädkollektion som heter Quiet Riot.

Kollektionen består av 21 plagg


Så ni förstår nog att har man 10modeller, 2 muor, 1 fotograf, 1 chef, 2 partners och 30 saker som ska fotas så har man rätt mycket i huvudet.

Men just nu sitter jag i fågelkvittret på Sturebadet och väntar på att denna långa dag ska ta slut.



Sist på fotograferingen för Alice.


Åsikter om..


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin