You, me and her and she. Its us.

Sitter i bilen relativt sliten efter en helg på Yxland. Lite sömn tar rätt mycket på mig, håller på att kissa på mig också. Har inte duschat på två dagar så känner nästan vattnet rinna över mig så mycket längtar jag. påminner mig om att man inte ska hamna i fängelse, där får man inte duscha hur man vill. Som på Yxland!

Jag skulle vilja tacka lite folk då när jag är i farten för denna fantastiska helg.

Olivia Barfvenstam för din förmåga att prata om bajs 90% av tiden, det gör det inte känns lika pinsamt om man faktiskt vill lätta på trycket. Man bara kör.

Kim Lindstedt för du är en liten mamma och är väldigt snäll + att när du är full är du typ världens roligaste människa att driva med. Du är så underbar, ibland tror jag att du glömmer det själv men du är nog en bättre vän än du tror.

Anja Dörner. Sättet att ställa sig på en stol, avbryta alla, stänga av musiken och skrika "NU SKA JAG BERÄTTA EN SAK" Oftast är det hyffsat tråkigt, men ditt skratt och att du tycker det är så jävla kul själv lyser upp hela rummet.

Mina föräldrar för att ni födde mig, fan va snygg man är.


Inte nu liksom, men annars. jag är grym. Woho


Åsikter om..


Jag är..
Remember

Maila mig..

URL/Hitta mig här..

Jag tänkte..

Trackback
bloglovin